niedziela, 4 października 2015

#39 Nienormalna avka :>


Elo, elo ;p

No i dzisiaj kolejna dawka idiotycznych zdarzeń,wydarzeń itp.

No to pierwsza sprawa,która chyba się nje zakończy -_-


Ja nic do nikogo nje mam..
( teraz sry za słowa :D )

ALE NAPRAWDĘ LUDZIE LUBIĄ PATRZEĆ NA
RUCHAJĄCE SIĘ PIKSELE ?!

Ja tego nje jarze..

Ale to ich sprawa,więc; OLAĆ TO ^^

O,tu właśnie takie cuś na skwerku..


-FACE PLAM-


A tu kolejny temat,który myślałam,że już miał koniec..
A JEDNAK !


Kuźwa, really ?
To jest
ŻAŁOSNEEE !


V
V
V


Nje wcale..

Heueueu :D


A to rozwaliło system,to jest po prostu..
WYDARZENIE TYGODNIA ! :D


Czasami mam wrażenie,że wydarzenia to jest jakaś
wielka księga,do której każdy wpisuje
 swoje problemy,zażalenia i wszystkie inne pierdoły..

ALE SPK
WIDOCZNIE PO TO SĄ

^-^

A wy co o tym wszystkim sądzicie ?

ZAPRASZAM NA GRUPĘ !
( linka w zakładce )

Proszę się zgłaszać po nagrody !

/Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz