niedziela, 11 października 2015

#43 Nienormalna avka :>


Heyo mordy ;p

Dawno nje pisałam postów.. 2 dni..? XD
Ależ się stęskniłam ^^

Koniec już tych moich bzdetów,
zobaczmy co dziwnego dzieje się na awie !;


To chyba pociąg..

CHYBA :D

Bez skojarzeń proszę! ^^


-Poniższy tekst z ilustracji
 oglądasz na własną odpowiedzialność-

OSTRZEGAM !

V
V
V



AAAAA !!!

To mi zryło banie..

To zmienia pogląd na świat !

WŁAŚNIE W TEJ CHWILI
STRACIŁAM NADZIEJĘ W LUDZKOŚĆ.

NO NO COMMENT !

NIC WIĘCEJ !


Ja się tak z tego ryłam...
o kurde..
:D

A wy ? :D


Em...


Ja bym się bała..


...takiego królika, który...


...ma męża elfa..?
Ale spk XD

Łapcie cały paszport !;



A bekowa sytuacja..

Ja sb siedziałam i się z kolegą wygłupiałam,
a tu to:



Dobra,ph... takie coś to cały czas jest,no nje..? 
Ale żeby to było atrakcyjne..:


TO GRATULUJE :D

XDD

Ależ ja jestem boska i wgl ^^

Ej,czy tylko mi to "sam na sam" się skojarzyło z nutką
Szymon Chodyniecki - Sam na sam ? XD


To tyle na dziś ;p

Zapraszam na grupę !

Na razie,
no i paa pap :p

/Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz