niedziela, 6 września 2015

#26 Nienormalna avka ;>

Siemka ;p

Dzisiaj kolejna dawka dziwnych..

BARDZO DZIWNYCH

wydarzeń ^^

Na pierwszy ogień idzie wydarzenie,
przez które prawie się poszczałam ze śmiechu :D


Lodówka :D 

Nje mogę :D

Ej,a jak ja mam ich z 17 ..

Mniejsza XD


Kolejne ;


Tego nje skomentuje XDD

Nje wspominając o nicku.. :D


A to tutaj, wcale nje lepsze :D


Smerfeton *u*


A teraz coś z serii bagg'ów ;

Wam też czasami się tak ścina i chodzicie w miejscu ?

( nje wiedziałam jak to w zdjęcie złapać xd )

Albo jak się tańczy wszystko po kolei :D
( jakoś się to robiło..
pokazałabym,ale nje pamiętam ;c )

No to na dziś tyle. 

Zapraszam,do ocen,
do wykreślaniki
i oczywiście doo..

KONKURSU !

PIERWSZE MIEJSCE NAGRODA VIP !

Odsyłam do zakładki "Konkurs" ;)

/Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz