sobota, 26 września 2015

#34 Nienormalna avka :>


Heey :)

Już myślałam,że dzisiaj nje będzie posta :(
Ścinami lapek itp.

No ale cóż..

Dzisiaj troszku po marudzę ^^ 

No i przychodzę też z pytaniem;
 czy wy też macie czasami takiego typu problemy z awką ?

Albo długo się ładuje,albo.. jakieś inne problemy z ładowaniem xd

Ale jak już się załaduje to teoretycznie już gram
 i wszyscy mnie widzą w mieszkaniu i wgl,
tylko,że ja widzę tylko to:


Czyli nic..
no i przeważnie,później się normalnie gra,ale czasami
zacina i jest coś takiego:


I nje mogę się ruszyć i wgl..

-ŚCINA-


A później muszem odświeżyć..
tak z 10 razy.. -_-

Ale cóź,bierę też pod uwagę mój zlaggowany lapek,
no ale bywa..
Co poradzę ?

I tak z czasem w weekendy mam kłopot z czasem,więc wiecie
to takie powody czemu nje ma postów ;(

Ale wystarczy troszkę cierpliwości,szczęści no i własnie CZASU 

I posty są ^^

To tyle mojego wyżalanka, miał być inny post ale się już nje wyrobię,
więc będzie jutro :)

To na razie śledzie ! ;p 

I nje zjedzcie mnie za nudne posty ;c

/Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz