niedziela, 27 września 2015

#9 Ocena ^^


Elo :3

Dawno nje było oceny, no nje ?

No to sb myślę..

OK

Niech będzie ^^
( I tak, ten post chciałam zrobić wczoraj xd )


No to na dziś na odwrót,
dwaj panowie i jedna pani ^^

Pierwszy;


Tak ogólnie to mało oryginalnie ..ale może być ;p

Zalety:
- ładny kolor włosów i w sumie wgl ładne włoski ^^ ,
- kolorki nawet dobrane.

Wady:
- mało oryginalne ,
-troszku chustka mi się nje podoba.

Ocena w skali 1-10 :

5

Uzasadnienie:

No mało oryginalne,ale ładne
, na 4 za ładne ,ale na 5 myślę,
że jest ok :p


Drugi pan;


Tak ogółem to mi się BAARDZO spodobało..
tak jakoś Xd

Zalety:
- oryginalne,
-dobrze dobrane kolorki,
-śliczne oczy *u*.

Wady:
-wygląda TROSZKU na biedną kreacje..

Ocean w skali 1-10 :

8

Uzasadnienie:

Niby za duża ocena.. Ale mówię , jest orginalne dla mnie i wgl..
wady moim zdaniem nje ma :D
PO PROSTU MI SIĘ PODOBA ! :3


No to trzecia stylizacja to płeć "piękna";


Na ogół ładnie ^^

Zalety:
-kolorki spk,
-dużo rzeczy za Goldy,
-blond włoski.

Wady:
-troszku za dużo akcesorii..

Ocena w skali 1-10 :

6

Uzasadnienie:

Ładne..ale jak się dłużej patrzy,
to faktycznie za dużo tych wszystkich dodatków,
ale ogólnie to fajnie,fajnie ;)



To na dziś tyle,
mam nadzieję ,że się podobało ^^

Troszku się spieszę,więc może ten post taki byle jaki..

-CHYBA NJE WIDAĆ-

XD

No to piszcie czy może być i jak wam się podobają te kreacje ^^

ZAPRASZAM NA GRUPĘ ! :3

Na razie ^^

/Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz