czwartek, 5 listopada 2015

#3 Propozycja ubioru :)


Heyo śledzie ! :D

Tym razem propozycja TYLKO
dla chłopaków.
Panowie, czujcie się wyróżnieni ^^

No to lecimy z tym !


Skomponowałam to trochę na szybkiego,
ale całkowity efekt nawet mi się podoba ;)
Jakbym zobaczyła kolesia tak ubranego,
to..
mrr..XDD

Jest OK :p


Macie tu cennik:
-bluzka 19g
-spodnie 26g +vip
-trampki 65g
-plecak 45g
-zegarek 39g +vip
-tatuaż 50g
-czapka 17g +vip
-ogon 12g +vip

Cena całkowita:
273 +vip

Czy się opłaca..?
Szczerze to...hmmm..
Nw Xd
To spora sumka i jeszcze vip..
No bo widziałam ładniejsze,ale
pewnie droższe..
Więc wiecie,
to może też nje urywa dupy,
ale myślę,że jest niezłe :p

To moje zdanie,a wasze ?
Możecie się podzielić swoimi zdaniami w komach ;)

To ja już żegnam :)
Paaa :P

/Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz