poniedziałek, 16 listopada 2015

#57 Nienormalna avka :>

                                       Siemaneczko ziomki !
                        Mam dla Was rozmowę z "żulem vipów"^^      
                                Paczajcie jak ludzie żulą vipy:
                          
                      Na koniec naszej rozmowy nazwała mnie "suką"
                 także no ...xd Człowieczki na awie są takie głupiutkie^^
                                    A tu łapcie jej paszport: 
                                   
                                     Troszeczkę mi się uciął,
                                     ale widać co to za człek.

                                   To takie pokręcone rzeczy,
                       ale to nie koniec mam dla Was wydarzenie:
                          
                              Po prostu nazwa tego wydarzenia
                          "Cip cip kulgoo! Jestem pinki paj xd "
                                            Ever Forever
                             
                                        To na tym skończę 
                                           Do następnego!
                                                          →ṄḁḮḼḙṗṧẓả←

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz