piątek, 6 listopada 2015

#52 Nienormlana avka

                                                      Siemanko!!!
                                           To czego się spodziewałam 
                                               spamy "u mnie szpital" 
                                         ale powiem Wam,że tez wcale
                                                 tego tak dużo nie ma.
                                                       Ja mam trzy :
                                                 
                                              
                             
                             
                                             No nie dużo,ale to może 
                                                dlatego,że zrobiłam 
                                             te screeny przed chwilką.
                                         
                                    A tutaj bank nw z jakiej paki,ale ok:
                            
                                       no i sb poszłam do tego banku
                                          albo i nawet nie poszłam :o
                                          CZY WY TO WIDZICIE???
                                                   
                           
                                     Ja ty sb chciałam wypłacić goldy,
                                          a tu co??? "ZAMKNIĘTE"
                                              może się spóźniłam :'(
                                                

                             
                                     Weronika chyba pomyliła dziecko
                                                z królikiem -,-....xd
                                
                                                To na tyle jeśli chodzi 
                                                 o nienormalną avkę
                                                           Papa
                                                           →ṄḁḮḼḙṗṧẓả←

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz