wtorek, 1 marca 2016

#13 Propozycja ubioru c:

Heyka, znowu ;D

Tym razem chciałam Wam polecić moją propozycję stylizacji ;)
Ostatnio ciągle ją noszę i naprawdę mnie urzekła :>

No to już nie przeciągam, zobaczcie ją!



Ładna? Ładna! Mnie się podoba ;3 Xd

To dla zainteresowanych zrobiłam cennik:
-kokarda 17g,
-naszyjnik 16g +vip,
-koszula 43g,
-skrzydła 199g +vip,
-spodenki 18g,
-rajtuzy (nie pamiętam
 i wgl one są dostępne tylko na Halloween)
-glany 33g,
-bransoletka 12g.
Suma:
338g +vip (nie licząc rajtuz).

Dość sporo :x
Powiedziałabym, że to bardzo dużo ;-;
Oczywiście nie wszystkich na to stać, ale jeśli ktoś może
sobie na to pozwolić - polecam! :D

Jeżeli chcecie, w komentarzach możecie pisać czy Wam się podoba,
co byście zmienili, a może czy już coś podobnego mieliście na sobie.
Komy są do Waszej dyspozycji ;D

Ok, to ja spadam :p
Do następnego :>

/❻Ƨнυt Uρ!❾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz