środa, 9 marca 2016

#73 Nienormalna avka :>

Heyo ;))

Jak tam? 
Wszystko ok? :D

Dzisiaj jakoś nie mam weny, więc już nie przedłużam ;-;
(z góry sry jak bd przymulać ;I )
Luknijcie jakie porąbane sytuacje
 udało mi się uchwycić !

Pierwsza sytuacja; jakieś babki gadają o STUKANIU SIĘ -_-

-No comment-
XD


Kolejna; spotkałam Trynkiewicza! :D

Zaczepiłam go na ulicy i trochę z nim pogadałam,
 zobaczcie naszą konwersację ;3

A tutaj udało mi się złapać jednego screen'a.

Szczerze już myślałam,że coś mi zrobi XDD
Na szczęście nic nie było :D


No i trzecia
(już na dziś ostatnia), której wole nie komentować ;X

...


A teraz zobaczcie kilka nietypowych wydarzeń!



Jak je oceniacie? :D

Mnie zamurowują ;x

No to na dzisiaj tyle, 
ja już spadam ;c

Trzymajcie się!
Papap :3

/❻Ƨнυt Uρ!❾

1 komentarz: