poniedziałek, 21 marca 2016

#22 Hot or Not :D

Heyo! c:

Jak tam pierwszy dzień wiosny?
Wagarowaliście? :D

U mnie pogoda nie dopisywała,
ale i tak było fajnie ^^

No ok, no to lecimy już z tym postem!
Stroje do tego "Hot or Not" próbowałam wybierać
takie bardziej w tematyce wiosny.
Mam nadzieję, że widać ;D

Najlepsza stylizacja tygodnia:








To tradycyjnie krótki opis z mojej strony...
Stylizacja "Hot" mi się podoba. Jest w żywych, wiosennych kolorach.
Taka luźna, idealna na codzień ;)
Natomiast stylizacja "Not" nie jest może jakoś bardzo brzydka,
ale zbyt zagracona. Mam wrażenie,że tam jest wszystko.
(Może to przez makijaż)

Ale to jest tylko moje zdanie,
Wy piszcie swoje w komach
i głosujcie w sondach!

A ja już lecę! :)
3majcie się i do następnegoooo! ;33

/❻Ƨнυt Uρ!❾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz