sobota, 19 marca 2016

#28 Ocena ^^

Witam ;P

No to jak tam mija weekend?
U mnie db; relaksuję się :D

Ale przejdźmy do ocenki.
Dzisiaj ocenię trzy panie.
Takim "motywem przechodnim" jest kucyk :D

To zaczynamy!

Pierwsza stylizacja:
Moim zdaniem... ciekawa stylizacją =^.^=

Zalety:
-skrzydełka,
-ładne trampki,
-bluzka i leginsy dobrze się komponują.

Wady:
-troszeczkę zagracone,
-dużo kolorów.

Ocena w skali 1-10:
5.5

Uzasadnienie:
Strój dość ładny, ale moim zdaniem trochę zagracony
 w okolicach twarzy i jest tu dużo kolorów... Szał! :x


Druga stylizacja:
Na pierwszy rzut oka, to bardzo mnie urzekło *u*

Zalety:
-glany,
-skrzydełka, pasek,
-fajnie dobrana bluzka.

Wady:
-jest trochę szał na głowie...

Ocena w skali 1-10:
7

Uzasadnienie:
Bardzo mi się podoba, chociaż chyba zmieniłabym spódniczkę...
No i te przepiękne kwiatuszki *-* Nie pasują do okularów
i kolczyków... ://


Trzecia, ostania stylizacja:
Ogólnie to spk :3

Zalety:
-fajnie dobrane kolory,
-dobrze dobrane dodatki,
-TASAAK *u*
-boskie spodenki.

Wady:
W sumie... Brak! Xd

Ocena w skali 1-10:
8

Uzasadnienie:
Baaardzo mi się podoba, tylko coś m brakuje...
Nie jest idealna,ale bardzo mi się podoba :))


To dzisiaj na tyle,
dzięki za uwagę :D
W komach możecie sami oceniać te stroje ;)

A ja już spadam,
to 3majcie się i papap ^-^

/❻Ƨнυt Uρ!❾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz