środa, 16 grudnia 2015

#21 Ocena ^^

Czołem :D

Co tam u Was...? Jak leci ziomeczki...?
Jeśli chcecie się z nami tym podzielić to piszcie 
w komach.
Dobra to przejdźmy do tematu
dzisiejszego posta.
Czyli tak ocenię dwie babeczki,
niestety nie mam dziś zbytnio czasu,
aby ocenić ich więcej.

Dobra to lecimy:

Super ^^

Wady:
-oczy
-usta
-rękawiczki

Zalety:
-kolczyki
-buty
-podkolanówki
-spodenki
-nóż
-kardigan
-top motylkowy
-pasek
-skrzydła

W skali od 1-10
mocne 9

Uzasadnienie:
Tak na prawdę nie powinnam brać pod uwagę ust 
i oczu,ale one na prawdę coś mi psują,
a tak to to Zaczepista.
Fajnie się wszystko skomponowało.

Jedziemy dalej:


Wady:
-fryzura
-spódniczka
-kolczyki
-rękawiczki

Zalety
-futerko
-glany
-gorsecik...xd

W skali od 1-10
7

Uzasadnienie:
Jakoś mi tak za czarno,ale nie jest źle.
Niektóre dodatki troszeczkę nie pasują.
Chodź nie jest najgorzej :>

Myślę ,ze na tym już skończę.
Żegnam się z Wami i zapraszam
na GRUPĘ.
→ṄḁḮḼḙṗṧẓả←

1 komentarz:

  1. Mojm zdaniem w 1. Oczy i usta sq idealnie dopasowane i inne ubrania.
    2.To kąpletne gówno !. Nic tutaj nie pasuje ;-)
    /My spoon

    OdpowiedzUsuń