poniedziałek, 7 grudnia 2015

Spotkanie z Eweliną :3 "OSZUKAŁYŚMY W KONKURSIE"?!

Hej :3 
Posty ode mnie są rzadko,co wiem,ale jakoś weny brak i rozumiecie.
Często jestem na naszej grupie
Ale dobra,nie o tym, jak widzicie po tytule posta spotkałyśmy się z Eweliną z bloga AjakAwataria.
Macie fotkę:
Osobiście bardzo się ucieszyłam widząc dziewczynę (raczej jej awatara xD) ,której posty czytam od jakiegoś czasu.
Porozmawiałyśmy trochę i tak się skończyła nasza rozmowa.
Ale mam nadzieję,że jeszcze bd okazja by popisać (nawet na privie na nk).

A teraz trochę o wygranej w konkursie bloga Eweliny.
Na grupie umieściłam posta z informacją,że mój (jak i Roztańczonej i Najlepszej) blog wygrał,mimo tego że nie mamy tylu wyświetleń co inne blogi.
Spotkałam się z nie miłym komentarzem pod tym postem:
Więc odpowiedziałam w następujący sposób:
Post długi xD Ale nie było mnie długo, nadrabiam!
Jeżeli ktoś jeszcze myśli,że oszukiwałyśmy,to się myli.Nie jest to miłe zobaczyć taki komentarz,ale trzeba się przyzwyczaić,że samych dobrych nie bd.
Teraz przyszło mi na myśl że skoro niby usuwałyśmy historię przeglądarki i głosowałyśmy (czego nie robiłyśmy) to zajęło by to sporo czasu,skoro miałyśmy,aż 122 głosy.Więc to nie ma sensu.
Jak widzicie dalsza część tytułu "OSZUKAŁYŚMY W KONKURSIE"?! jest byście przeczytali cały post i zrozumieli że nie oszukałyśmy.
Ok to tyle postaram się robić posty częściej!
PAP :3
/->ṃαģïсʐṉα<-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz