piątek, 25 grudnia 2015

#Nowy wygląd Bloga + zdj z fanami :D

Siemaneczko

Widzieliście już nowy wygląd Bloga 
Podoba się....?
 Możesz ocenić go w komie ;D

Nagłówek je bardziej w klimacie świątecznym.
Na blogu przeważa kolor zielony.
I ogólnie chciałam zachować kontrast ,
aby nie było za zielono.


A teraz przejdźmy do drugiej części posta.
Mam dla Was zdj z fanami :


Jeśli ty też chcesz zdj na bloga z nami 
Po prostu napisz :)
My na pewno odpowiemy.

A i jeszcze jedno Kochany 
odebrał już sw nagrodę z przydziału prezentów,
więc jeśli widzicie mnie na nk
lub Awatari i wygraliście prezent napiszcie.
Napisałam ,że nagrody można odbierać od 28.12.15.
dlatego że nie zawsze jestem dostępna.

I na tym już kończę.
Zapraszam do konkursu 
i na Grupę.

→ṄḁḮḼḙṗṧẓả←

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz