sobota, 19 grudnia 2015

#7 Znajdź różnicę :)

Heyo :3

Może nie widać, ale ostatnio jakoś tak mało pisałam postów..
Przynajmniej ja mam takie wrażenie, to z góry już piszę, że 
nje mogłam. Też właśnie z tego powodu wczoraj nie było
różnic, ale są dzisiaj :)

No to tak, 
są one takie.. inne :p
I tym razem jest ich 4.

Łapajcie ! :D

No to tak tradycyjnie życzę wam powodzonka :P

A tu macie rozwiązanie do poprzedniej różnicy:
1. Pasmo włosów.
2. Oko.
3. Nos.
4. Kolczyk.
5. Naszyjnik.
6. Dodatkowy guziczek c;



Więc to chyba już na tyle :D

Jak zawsze zapraszam na grupę, do puzzli..
Itp. itd. ;p

A już niedługo konkurs... :x

To na razie :D

/Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

PS. Więcej info już niebawem :3

1 komentarz:

  1. Fajne znalazłam tylko jedno na pierwszym obrazku:c ale na innym postaram sie więcej ;) pozdro

    OdpowiedzUsuń