poniedziałek, 21 grudnia 2015

#6 Propozycje ubioru :)

No czeee ^^

Jest już nowy zimowy sezon
i przydałoby się odświeżyć swoją stylówkę ?
Tylko ,że nie wiesz co założyć ?

Ten post jest dla ciebie :D

No to tak, pokaże wam dzisiaj moją propozycje ubioru,
dla dziewczyn :3

Łapcie zdj:

A tutaj kilka fotek jak się prezentuje w ruchu i wgl:




A tu cennik,dla zainteresowanych :P :
- kokarda 17g
- narzutka 14g
- rękawiczki 30g
- sukienka 42g
- rajstopy 9g
- glany 33g
Suma:
145g + vip (za rękawiczki)

No... sumka spora :x

Ale jak dla mnie jest to tyle warte
i ogólnie mi się podoba ;)

A wam ?

To już na tyle,a niedługo zrobię propozycje ubioru dla chłopaków :P

Więc do następnegoooo ! :)

/Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

4 komentarze:

  1. Ta cała ,,narzutka" kosztuje 14G, nie 9.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie.. Sorki za błąd, już poprawiłam :P Dobrze,że jest ktoś czujny ^^ Pzdr /Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

      Usuń
  2. Dziękuje xdd Własnie nie wiedziałam co ubrać ^^
    Ps.Zajebisty Blog !!!
    / My Spoon

    OdpowiedzUsuń