czwartek, 17 grudnia 2015

#29 New'sy :3

Siemka :)

Dziś wgrano nam na awe
możliwość robienia świątecznych ozdób w warsztacie
Zobaczcie:

Nie ma ich za wiele.Tylko 5.

Mamy też już w sklepie świąteczne ubranka^^

Dziewczyny:

Chłopaki:

No i nie może zabraknąć w sklepie ozdóbek tapet,choinek
wieńców itd...

Paczajcie:

Są spk i chyba z tamtego roku,
nw bo jeszcze wtedy nie grałam :)

I coś na koniec:
Jest zadanie dodatkowe
na pewno tez je macie.

A ja już będę kończyć.
Więc już na Awatarii brakuje tylko ozdób świątecznych
na ulicy,skwerze,parku,barze i klubie.
Miejmy nadzieje ,że już niebawem się pojawią.
→ṄḁḮḼḙṗṧẓả←

4 komentarze:

  1. ja mam inne zadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem niektóre rzeczy powróciły i bardzo dobrze pozdrawiam - Rozqqa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo to co roku dają :P Tylko dziwi mnie to,że jak to wchodziło ( chyba 2 lata temu ) to żywą choinkę dostawał każdy za free... No ale cóż, współczuje tym którzy muszą kupować za g :/ Pzdr również :D /Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

      Usuń