poniedziałek, 11 stycznia 2016

#12 Hot or Not :D

Hej :3
Powracam ! 
Tym razem z "Hot or Not".
Nie miejcie do mnie pretensji jak coś nie wyjdzie, piszę post z tej kategorii pierwszy raz.

Db pierwsza stylizacja (stylizacja Hot):
Ma w sobie to coś...xD
Po prostu mi się podoba,z resztą ja dobieram podobne akcesoria do tej sukienki.
Zalety są takie: nie jest tego za dużo, są dobrze  dobrane akcesoria.
A jak wy ją oceniacie ? 

Upominek na walentynki


Druga stylizacja (stylizacja Not)
Jest tego za dużo,kolczyki nie pasujące od całej reszty, ten ogon,słuchawki i skrzydła nie pasują w tym zestawie. 
Jeśli to czytasz to musisz się zdecydować na słuchawki,albo skrzydła - Twój wybór.
A jak wy ją oceniacie ?

livia clue sukienki handmade

Ok to tyle.
PAP :3
/->ṃαģïсʐṉα<-

7 komentarzy:

  1. Do. 2 stylizacij Mojm zdaniem pasujq te Skrzydla -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pasują ;) Tylko wiesz jak dasz za dużo akcesorii do jednej stylizacji robi się jak by to powiedzieć... tłok? Coś w tym guście,mam nadzieję,że wiesz o co chodzi.

      Usuń
  2. Dobrze ocenione :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczna ty oceniasz innych, a sama wyglądasz jak... A poza tym każdy chodzi sb jak chce. I wgl powinnaś pytać czy możesz to wstawić na bloga, bo tak się składa, że NOT to moja kol, która cię usunęła i ty żeby się zemścić dałaś ją jako NOT. Już nie mówiąc co jej na priv napisałaś.
    PS.: Oceń swój pusty łeb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz jest opublikowany tylko dlatego,żeby ci wyjaśnić że
      "Hot or Not" to moja ocena, mój gust,ty uważasz inaczej ja inaczej. Nie znam tej twojej "koleżanki",a co dopiero pisać jej na priv, jeszcze za to,że niby mnie usunęła. Nie jestem mściwa i nie miałabym powodu by mścić się za coś takiego. O i tak wgl nie obrażaj mnie za to jak oceniłam twoją koleżankę. Jeśli masz do mnie o coś pretensje to twoja sprawa nie musisz czytać moich postów,a co dopiero ich komentować. Hejty mi nie potrzebne, dziękuję za ocenę mojego łba, nie sądzę,że jest pusty ponieważ anatomia na to nie pozwala,ciekawe co masz z przyrody ,albo biologii. Prawda jest taka,że skoro ja jestem pusta (uwaga bd złośliwa) to jaka ty jesteś, hejtując ? Thx za przeczytanie pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Wiesz co?... Powiem tylko tyle Żal.pl
      ;)

      Usuń