czwartek, 21 stycznia 2016

#1 Który to lvl?

Hejka naklejka!
To znowu ja - Ariel ;33
Nie przedłużając..

Mam dla was nową zabawę!
A mianowicie "Który to lvl?"
Zabawa będzie się pojawiać co kilka dni.
A oto 1 z nich.
Jak myślicie, który lvl ma Oliwia?


Myślę że łatwo zgadniecie, bo to akurat nie jest trudne! :D
Odpowiedzi piszcie w komentarzach.
Każdy kto udzieli poprawnej odpowiedzi otrzyma dyplom.
Mam nadzieję że będziecie chętnie uczestniczyć w tej zabawie!
Zapraszam do czytania innych postów!
Do zobaczenia niebawem!

// Ariel ;33

3 komentarze:

  1. Sciagara!! Sciagnelas od innego bloga!! ;-; wdzisiejszych czasach nikt nie umie wymyslic czegos samego ;--;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey, Ariel nie do końca ściągnęła tą serię z bloga "Genialna Awataria", (wydaje mi się,że to miałaś na myśli, pisząc komentarz) ponieważ była na tym blogu i raczej mogła z niego coś wynieść, chyba, że się mylę, ale nie będę się wtrącać w sprawy pomiędzy autorką blogu GA a byłymi autorkami i inni też nie powinni, bo to nie nasze sprawy :) Też nw jakim cudem Ariel "odeszła" z tam tego bloga,bo jak czytałam to nie było takiej informacji od niej samej... Z tego co wiem miała być na dwóch blogach... Ale piszę, NIE WNIKAM. A jeszcze co do serii,to na GA też są (może się mylę) ściągnięte niektóre od nas,ponieważ tytuły są IDENTYCZNE, a posty później zaczęte od nas :) Ale nie chcę się kłócić i proszę (kolejny raz), nie tylko w moim, ale też w imieniu moich współautorek o nieobrażanie i nie zarzucanie nam czegoś :) Pzdr i miłego dnia ;3 /Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ

      Usuń