piątek, 29 stycznia 2016

#Wojna w projektancie Valdie vs Diablica

Heeeyka

Przepraszam ,że nie pisałam żądnych postów
,ale niestety zachorowałam tak jak i Nieidealna i Roztańczona.
Także wszystkie trzy się rozchorowałyśmy ;c
Mam nadzieję ,że rozumiecie :>

A dziś mam dla Was screeny z Wojny Valdie vs Diablica

Z tego co wiem to one ze sobą walczą,Mogę się mylić :x
Stwierdziłam to po słowach ludzi :-/
Nie jestem jakoś zbytnio obeznana w tych wojnach ;d

Dobra dość tego gadania zobaczcie :






Trochę śmieszne te wojny ;-/
Bo niektórzy uważają się za panie gry -,-

Tak niestety dla nich nie jest :D

Nie robiłam wielu tych sccrenów uznałam ,że to nie ma sensu.

A ja już kończę ;d 
Postaram się przeprowadzić wywiad z tymi paniami
walczącymi przeciwko sobie :D

Do następnego ^^

/™Géёкÿ Gïяℓ™

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz