czwartek, 21 stycznia 2016

Post Powitalny! ;3

Witajcie! :)
Tutaj nowa autorka! 
Na początku chciałabym podziękować dziewczyną za danie mi szansy pisania tutaj.
Przygotowałam dla was kilka faktów o mnie.

Pierw osobiste:

- Mam na imię Sara.
- W tym roku kończę 14 lat.
- Moje hobby to: śpiew, taniec i oczywiście pisanie postów! :*
-  Mój ulubiony kolor to Czarny/Biały

O Awatarii:

- Mój nick na awie to Ariel
- Mam 27 lvl
- W Awatarie gram około 2 lata.
- Jestem Singielką :D
- Podpisywać się będę //Ariel
- Na nk nazywam się Ariel Awataria.

To chyba na tyle informacji o mnie i o mojej Awatarii.
Tutaj macie mój paszport:



Przygotowałam również kilka nowych serii które mam zamiar wprowadzić.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie mojej osoby zadajcie je w komentarzu!
Do zobaczenia w kolejnych postach!

// Ariel :33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz