niedziela, 10 stycznia 2016

#66 Nienormalna avka :>

Hej :3
Na samym początku chcę zaprosić Was na naszą grupę.
Jest tam post na temat teledysku w którym możecie wystąpić.
Wystarczy,ze wejdziesz na grupę i napiszesz komentarz pod postem o treści "ja chcę".
Ok przejdźmy do rzeczy.
Będąc w parku wraz ze znajomą z innego bloga (o tym potem) napotkałam to:



Tak,tak wiem... post o tym samym temacie jest na innym blogu.
Mówię o tym dlatego,że chcę być uczciwa i dlatego,że nie chcę mieć pod postem komentarzy typu:
"Ten sam post jest na Awataria-magiczny świat !"
Jestem świadoma tego,że tego typu post jest na tym blogu. 
Link----> AMS
Ja nie skopiowałam, autorka tamtego posta nie skopiowała i wszystko gra!
Byłyśmy obydwie w tym samym miejscu o tym samym czasie więc zrobiłyśmy post o tym samym temacie.
INFORMACJA DO WAS:
Jeśli ktoś skopiuje post ode mnie lub moich koleżanek napiszcie nam na e-mile (wejdź w zakładkę "kontakt") lub na nk (wejdź w zakładkę "kontakt") ,albo po prostu w komentarzu.
Ok to tyle. Dzięki za przeczytanie.
PAP :3
   /->ṃαģïсʐṉα<-   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz