niedziela, 31 stycznia 2016

#7 Wywiad z fanką ;3

Witam Was ponownie ^^

Mam dla Was wywiad z fanką :D

Postanowiłam nie sklejać Wam tej rozmowy tylko
przepisałam ją na tle c:
Może i dla niektórych będzie bardziej czytelny.

Zobaczcie ten wywiadzik :

A wywiad przeprowadzałam z Rozqqą :D
Pozdrowiła też ona administarcję Bloga 
Dziękuje bardzo kochana za wywiad :v 
Również bardzo Pozdrawiamy 

Jeśli też chcecie wywiad to napiszcie :>

A selfie niestety nie mam,ale jutro je tutaj i w zakładce
umieszczę o ile uda mi się je zrobić.

A ja już spadam ;c

PAPA :p

/™Géёкÿ Gïяℓ™

4 komentarze:

  1. Ej...Mam prośbę.... Daj inne zdj z Wywiadu ;c Vo na tym nic nie widać c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oke zaraz postaram się zmienić;)

      Usuń
    2. Jak się nazywasz na nk licky

      Usuń
    3. Na nk nazywam się Natka :* (™Géёкÿ Gïяℓ™) ~ok?

      Usuń