sobota, 9 kwietnia 2016

#1 Brakujące litery ! (Zmieniona nazwa na >> Zamazane litery )

Hey :D
No i mamy serie ,,Brakujące litery"
W zapowiedzi napisałam zasady tej serii , zabawy 
ale dla tych którzy mają dobrą pamięć ale krótką  Przypomnę xD 
A więc Zasady są łatwe :p 
Dostajemy nick z brakującymi literkami :P 
np. 
,,D*N*E G*R*"
A wy w komach piszecie 
a) Brakujące litery 
( w tym przypadku A,C,I,L)
i jaki nick 
( w tym przypadku DANCE GIRL ) 
Łatwe ? Pewnie że tak ! ;D 
Ta seria będzie co sobota :P
Dobra już się nie rozpisuję tylko zaczynamy :P 

No i mamy nick :P 
I zamazane literki ^^ 
Hmm jakie to literki ? 
Jaki nick ?
Odpowiedzi napiszcie w komentarzach
i jeszcze jedna informacja :P 
na 90% w 23 kwietnia 
Mnie nie będzie w domu :P  
I tą serie zrobi Sylwia albo Nati :P 
Dlaczego mnie nie będzie (na 90%)
Ponieważ ja jadę na Rajd :p 
Do Brenny :P 
Rok temu byłam na 3 dniowej wycieczce 
Polecam ^^ 
Ale teraz jade na 1 dniowa  
Dobra ja lecę 
Do zobaczenia kochani :*
~~DANCE~~

6 komentarzy:

  1. Literki Y,M,T
    Cały nick Ryj szmato
    /Until Dawn

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakujące litery to : y, m, t. A pełny nick to Ryj Szmato

    ♡Milka♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! Czekajcie na następną serie :D /Dance xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam was dziewczyny, ale ja prowadzenia serię o takiej samej nazwie. Pomysł na zabawę bardzo fajny, tylko prosiłabym abyście zmieniły tytuł tejże serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.. przepraszam nie wiedziałam że już masz tą serie .. naprawdę nie wiedziałam blog jest twój ok bo dxopiero teraz zobaczyłam :P no i jeszcze raz sorry :D
      Każdemu można się prawda pomylić i dziękuje za tą informację /Dance

      Usuń
    2. Spokojnie! Nie gniewam się za nic. ;) Wiem, że mogła nie wiedzieć o tek serii, a wasz blog też jest super. :*

      Usuń