poniedziałek, 25 kwietnia 2016

#27 HOT or NOT :p

Heeey

Tym razem ja przygotowałam dla Was HOT or NOT ! 
Więc jak co poniedziałek wybierane są stylizacje Hot i Not to zobaczmy jakie ja przygotowałam na dziś.

Najlepsza stylizacja tygodnia:



Najgorsza stylizacja tygodnia:


Stylizacja Hot nie jest nie wiadomo jaka bogata,ale ładna jeszcze dodam ,że pani HOT ma 20 lvl ,a pani NOT ma 22 lvl więc są mniej więcej na tym samym poziomie.Chodziło mi też właśnie ,aby nie było dużej różnicy levelu pomiędzy tymi stylizacjami.

No więc w stylizacji Hot wszystko się łączy i fajne ze sobą gra,natomiast w Not no jest taki jeden wielki bałagan.Wszystko jest pomieszane i wgl chaos...

Ale pamiętajcie też ,że to jest tylko moja opinia. Przecież każdy ma swój gust.

To Wy też oceńcie stylizacje tych awatarów w sondach lub napiszcie komentarzu.

 Niestety ja już się z Wami Żeegnam ;c

Widzimy się w następnym poście c;

/❻Өṉ Mÿ Mïṉḋ❾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz