sobota, 16 kwietnia 2016

#30 Ocena^^

Hej :3 
Nie było mnie długo. Nie będę Wam wyjaśniać dlaczego mnie nie było. Powiem tylko tyle,że postaram się,aby posty ode mnie pojawiały się co najmniej 2-3 razy w tygodniu. 
Przejdźmy do oceny.
Ocenię dzisiaj trzy kuchnie:


Ta kuchnia jest świetna! Ale dałam ocenę 9 za to, że posiadaczka tej kuchni troszeczkę przesadziła. Uważam, że bez tego dywanu i bez kilku rzeczy na blacie byłoby lepiej. 9/10

Ta kuchnia jest... słodka, różowa i dziewczęca, więc ja nie zrobiłabym sobie takiej kuchni (ale co, kto lubi) . Autorka tej kuchni przesadziła z rzeczami na stole jak i na blacie kuchennym, powinna dodać więcej blatów po obu stronach. Ale mimo tych uwag, uważam, że ta kuchnia zasługuje na solidne 6,5/10 

Ta kuchnia wygląda bardziej jak biuro niż jak kuchnia...jednak podoba mi się motyw ułożenia blatu. Kwiatki powinny być ustawione w inną stronę,a telewizor i plakat obok niego powinien zniknąć. Dodaj więcej czerwieni i czerni i będzie idealnie! 4/10

To na tyle. Pamiętajcie,że to tylko moja ocena i proszę,żebyście nie odbierali tych uwag jako obelgi czy coś w tym stylu.
   PAP :3 

●Ñįêįdêăļñă●

PS Przepraszam za rozmazane zdjęcia. W następnym poście już tego nie będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz