niedziela, 3 kwietnia 2016

#14 Propozycja ubioru c:

Heyo!

Z tego powodu, że dawno u nas
nikt nie dawał żadnej propozycji,
 dzisiaj skomponowałam stylizacje dla chłopaków :'))

Nie jest ona zbytnio oryginalna i za bardzo się
przy niej nie namęczyłam... Xd

No, ale koniec końców mi się ona BAARDZO podoba ;3

Luknijcie!

Taka.. luźna, na co dzień...
Można powiedzieć; skate'owa :p
Czyli w moim guście. Hehe. c:

Tutaj macie cennik:
-czapka "Gentelm@n" - 17g +vip  (Image: 35),
-koszulka "YEAH!" - 16g (Image: 32),
-dżinsy w stylu "Grange" - 33g (Image: 83),
-trampki "Hipster" - 65g (Image: 165),
-tatuaż "Old School" - 50g (Image: 125),
-zegarek "Gentelm@n" - 14g +vip (Image: 28),
Suma: 195g +vip (Image 468).

Wow...nie sądziłam,że tak drogo wyjdzie ;D
No, ale w sumie to jest to warte tej ceny :)
Natomiast image zadowalająco :D
Ujdzie w tłoku.

To podsumowując:
-strój jest ładny,
-cena przyzwoita,
-image ok.

Więc polecam ten strój,
a Wy piszcie w komach jak go oceniacie
oraz głosujcie w sondzie! :))



Tymczasem ja już kończę :c
To do jutra!
Pappa :3

/❻Ƨнυt Uρ!❾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz