poniedziałek, 11 kwietnia 2016

#7 Przeróbka ;D

No heyo :3

Znowu przychodzę do Was z przeróbką!
Chyba ostatnio coś mnie natchnęło :x :D

Tym razem przerobiłam sukienkę "Lilię".
Czy jakoś tak to się nazywa..


Tak ogólnie rzecz biorąc; nie jest ona BARDZO brzydka,
jest dość spk, tylko ta góra... Ten a'la dekold i wycięcia...
Dla mnie jest to po prostu brzydkie :v

No bo ten awatar jest... no płaski,
nie ma innego określenia... ;X

Dlatego postanowiłam tą sukienkę przerobić!
Zobaczcie jak mi wyszło :3


Jak dla mnie... Bomba! :D
Tak wiem... skromna jestem...

Nie no,ale biorąc pod uwagę moje wcześniejsze
przeróbki i fakt,że to dopiero moja trzecia...
No to mnie się to podoba c:

Szczerze z ręką na sercu mówię,że kupiłabym taką
sukienkę... Chyba Xd

No ok, to może teraz Wy wyrazicie swoje zdanie!

Głosujcie w sondzie i piszcie w komentarzach czy ta
przeróbka Wam się spodobała!



To ja już spadam :))
Trzymajcie się i papap.

/❻Ƨнυt Uρ!❾

PS Jutro kolejna część wykreślanki! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz