piątek, 8 kwietnia 2016

Wielki powrót wymiany na rzeczy !

Elo melo 3,2,0 ! 
Pamiętacie post ,,Powrót Wymiana rzeczy lecz nie działa ? " 
Ja pamiętam :P
Hmm A własnie dzisiaj działa ! 
Super co ? :D 
A więc zrobiłam kilka fotek :P 
I krótkie komy do niego  ^^ xD 
A więc .. na co czekamy ? 

Pozdrawiamy Majkę :*
Dobra a więc jak mówiłam wraca ,,wymień się" jak klikniemy na awatara mamy opcje :) 
Jak klikniemy w wymień albo osoba ci zaproponuje wymianę otrzymamy takie okienko 
Oczywiście też pozdrawiamy Kamila :* 
Dla przykładu sie wziełam 3 rzeczy xD 
Hue hue a co niech ma ^^ xD 
Najpierw klikamy ,,Oświadcz się"
Wiem ta wyobraźnia xD 
Ale nie chodzi o oświadczyny xD 
( Treść dla niewiedzących xD) 
I później nasz 2 awatar wybiera rzeczy i jak wybierze klikamy zgódź się :P 

A tu pozdrawiamy Julkę :* 
A więc jak klikniemy zgódź się i ona też
to pokaże się na dole 
,,Wymiana rzeczy z użytkownikiem ... udała się xD
Julcia już 2 raz cie pozdrawiam xD 
Dobra a jak nam użytkownik nie zgodzi się 
pojawia sie napis
,,Użytkownik ... nie chce wymieniać się z tobą rzeczami 

To koniec fotek :P 
Czy się cieszę że wymiana powraca ? 
Tak :p Mogę z przyj wymienić się , pomóc ;) 
A ja lubię pomagać 

Dobra a tu macie sondę

Dobra to na tyle :P 
Rozpisałam się że ho ho 
Dla niektórych cud :D
Dobra bay kochani :*
~~DANCE~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz