poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Przepraszam że nie dodaję postów ;c

Hey ! 
Dzisiaj chce was przeprosić że nie dodaję postów ale mam problem jeden 
ktoś mi schackował nk ;CC 
Tego co mi schackował to dorwie obiecuje ;33 
Próbuje dalej odzyskać nk ;c
ale mam nowe nk .. 
i prosze wybaczcie za moją długą nieobecność na blogu ..
Niestety jeszcze nie będe pisać postów ale tak za tydzień lub dwa tygodnie :p 
Dzisiaj nie podpisze ~~DANCE~~ ..
bo poprostu nie mam konta dance girl ;c 
Mam nowe konto z nickiem ,,Rób loda"
I oczywiście można mnie zapraszać
na nk
Violka xx 
;D 
Bay :* 
~~RóbLoda~~

2 komentarze:

  1. Dolaczylas do grupy idiotycznych nickow pozderki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, Tobie się nie podoba, a Violi tak - w czym problem? Każdy ma swój gust, swoje wybory, z resztą... to TYLKO nick ;-; No ale nie ma lepszych rzeczy do roboty tylko jeździć po innych najprzyjemniej, prawa? A może jednak czas wreszcie spojrzeć na SIEBIE..? Nie pozdrawiam :'))

      /❻Ƨнυt Uρ!❾

      Usuń