wtorek, 5 kwietnia 2016

#6 Przeróbka ;D

Heyo :>

Jakoś dzisiaj miałam wenę i zrobiłam przeróbkę! ^^
Tak szczegółowo to przerobiłam "Sukienkę wróżki zębuszki".



Ogólnie sama w sobie sukienka nie jest zła,
jest... no spk Xd
Ale nie kupiłabym jej, jest za bardzo..fantastyczna :D
No bo w końcu to sukienka dla wróżki .

Więc postanowiłam ją przerobić na bardziej taki
styl co dzienny, a może i klubowy.. XD
W każdym bądź razie, mniej fantastyczny; baśniowy :p

No to może wreszcie Wam ją pokaże  xd

Łapcie!


Jak na dopiero moją drugą przeróbkę,
myślę,że jest OK! c:

W sumie to jestem z tego zadowolona :3
Co prawda moja wizja co chwile się zmieniała,
ale efekt końcowy jest bardzo ładny :3

Chyba.. XDD

Oceńcie to w sondzie i komach!



A ja już konczę,
do następnego i paaa pa c:

./❻Ƨнυt Uρ!

2 komentarze: