piątek, 29 kwietnia 2016

#26 Znajdź różnicę ;)

Heyo c:

Nie pisałam jakieś... hmm... 6 dni.?
A mam wrażenie jakby minął przynajmniej miesiąc ;d

Ok, zregenerowałam siły, dostałam nowej weny i jestem!
Więc zaczynamy najnowsze piątkowe różnice.!

Tym razem obrazki są w stylu... komiksu surprise..XD c:
I różnic jest 5, no to łapcie!



Powodzenia! 

Tutaj macie odpowiedzi do poprzedniej:
1. Brak tego 'guziczka'.
2. Inny kolor kawałka bransoletki.
3. Inny kolor kawałka buta.

Więc to z mojej strony na tyle,
w komentarzach oczywiście piszcie ile różnic znaleźliście.

Natomiast ja już kończę, paapapa ;3
Być może do jutra :'))

/❻Ƨнυt Uρ!❾

1 komentarz:

  1. 1.klamka
    2.kolor sukienki tej dziewczyny której twarz widać
    3.gumka na włosach u to ma kitke
    4.nos
    5.takie białe tam gdzie nie ma gumki od włosów
    /Zgwałce Cie ten z Awy

    OdpowiedzUsuń