wtorek, 16 lutego 2016

#12 Propozycja Ubioru ;p

Heyyka :p

Przygotowałam dla Was Propozycję Ubioru.
Mam nadzieję ,że Wam się spodoba :D

Luknijcie:


 Mi się ta stylizacja podoba bo wszystko się łączy i tworzy całość,ale każdy ma swój gust ;p

Cennik:
- Spinka "Ne.oN" - 25g + Vip 
- Kolczyki "Gwiazda Rocka" - 22g + Vip
- Łańcuszek "Poison Kiss" - 16g + Vip
- Kamizelka "Military" - 46g
- Top "Ne.oN" - 39g + Vip 
- Spodenki "Military" - 34g
- Rajstopy "Wiedźma" (dostępne tylko w Hallowen)
- Buty "Punk" - 33g
 - Bransoletka "Punk" - 12g
-Nóż (dostępne tylko w Hallowen)

Łączny koszt stylizacji:
  227 g + Vip

Jest to troszkę dużo :-/
Żeby posiadać taką stylizację trzeba być bogatym.

 
A Wam jak podoba się moja propozycja..?
Napiszcie w komie ;D
 

 A ja już spadam :c
Do następnego :v

 /❻Өṉ Mÿ Mïṉḋ❾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz