niedziela, 7 lutego 2016

#2 Wykreślanka par butów :D + zmiana nicku Geeky Girl

Siemka ;p

Dziś druga część wykreślanki butów.
Tym razem odpadła para butów nr.4
Byłam tego samego zdania :>
Jak może zauważyliście ,że w tej wykreślance 
wybrałam takie buty trampkowate...xd


No i sonda ,w której zagłosujecie:


Druga część posta to tak jak widzicie w tytule
zmieniłam nick z Géёкÿ Gïяl na ❻Өṉ Mÿ Mïṉḋ❾
Pomysł na nick narodził się z piosenki 
Ellie Goulding- On My Mind.

Niestety mam jeden problem ponieważ nie mogę zmienić nazwy na koncie Google 
bo wyskakuje mi "Niedawno zmieniane" 
No i na koncie Google pozostanie mi
 Geeky Girl ;c

A ja już spadam ;c
Wbijajcie na Grupę :D

❻Өṉ Mÿ Mïṉḋ❾

2 komentarze:

  1. A co to znaczy Geeky Girl i On My Mind?

    OdpowiedzUsuń
  2. Geeky Girl - Hardcorowa/naukowa dziewczyna (zależy kto jak tłumaczy Xd Ale tutaj chodziło o "Hardcorową")
    On My Mind - Mam na myśli/W moim umyśle (też zależy od tłumaczenia)

    Pzdr :p

    OdpowiedzUsuń