czwartek, 4 lutego 2016

#25 Ocena ^^ +tajemnicze ubrania..? O.o

Heyo :3

Jak tam u Was przemija tłusty czwartek?
Ile zjedliście już pączków ? :D

Db,  lecimy z ocenką!
Dzisiaj ocenię jedną babkę i jednego kolesia ;3

No to pierwsza pani.
Ogólne wrażenie.. Ok!

Zalety:
-glany,
-rękawiczki, kolczyki..
-spk sukienka.

Wady:
-dziwne rajtuzy,
-"obroża".

Ocena w skali 1-10:
5

Uzasadnienie:
Stylizacja jest spk, tylko trochę dodatki bym zmieniła ;)


Stylizacja dla pana.
Jak dla mnie boskieee!

Zalety:
-słuchawki,
-ogólnie wszystko się komponuje.

Wady:
-może trochę zagracone,
-mało oryginalne.

Ocena w skali 1-10:
8.5

Uzasadnienie:
Bardzo mi się podoba ta stylizacja, ale mało oryginalna :/


To z oceaniania już tyle ;p

-----------------------------------

Teraz druga część posta, 
mianowicie ubrania...

Zaktualizowali nowe ubrania na awie,
BOSKIE ciuszki za S!

Po jakiś 15 min USUNĘLI je -,-

Zdążyło kupić je tylko kilka osób
i ja się do niech nie zaliczam..! 

Strasznie mnie to zdenerwowało ( nie tylko mnie z resztą ),
ponieważ genialni twórcy wgrywają ubrania, po czym je usuwają..?
Gdzie jest tu logika, proszę Was !

Teraz możemy je tylko oglądać u niektórych graczy.
Zobaczcie.

Ehh.. możemy tylko o tych cudeńkach pomarzyć ;-;


Apropo, ciekawe czy znów to dodadzą...
Oby na dłużej :/


Ok, no to ja już spadam ;p
W komach piszcie co Wy sądzicie o tej całej sytuacji.

To paa pap :)

/❻Ƨнυt Uρ!❾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz