poniedziałek, 22 lutego 2016

#71 Nienormalna avka :>

Heyka :D

To znowu ja ^^
Tylko tym razem przychodzę do Was z "Nienormalną avką" ;)

To na początku luknijcie na to wydarzenie! :D

Muszę przyznać; oryginalne XD
Ale to dopiero początek, później tą babkę spotkałam na skwerze ;x
Zobaczcie co się tam działo...





Haha :D
Ja osobiście się przy tym uśmiałam :D ;p

---------------------------------------------------------

To teraz zobaczcie jakie dziwne wydarzenia upolowałam tym razem!






Nie jest ich dużo i nie są BAAARDZO, BAAAARDZO
BAAAAAARDZO powalające,
no ale musicie przyznać, że normalne to też one nie są :X
(Gorszych nie było, poziom bekowości na Awce spada :o )
XD

---------------------------------------------------------

Jak tak dalej przeglądałam wydarzenia,
taki jeden element mnie zatkał; ten nick.


Po prostu padłam jak go zobaczyłam :D


No db, no to w sumie będzie z tego Xd

Oraz oczywiście do reszty innych WSPANIAŁYCH postów :DD

No to ja już lecem,
paapatki mordy ;3

/❻Ƨнυt Uρ!❾

1 komentarz: