sobota, 27 lutego 2016

Wyniki w grze ,, #2 Który obrazek nie pasuje do innych + Koniec mojego okresu próbnego. o.O ;p

Dobry wieczór po raz 2 !
Tutaj znów Dance :D
Niestety kończy mój okres próbny
a nikt nie odgadną mojej zagadki .. 
rozumiem była trudna :D 
Nawet rodzina w rl nie umiała znaleźć 
haha :D 
A więc tu macie fotke zagadki i daje rozwiązanie
A więc macie tak :
u góry  4 obrazek
Co nie pasuje ?
Inny kolor oczu ( Jaśniejszy niebieski a pozostałe maja ciemne ) 
Nikt nie wygrał :P
haha ale tym którzy przeglądali to ...
myśleli ... 
to dziękuje :D
dobra...
przechodźmy do drugiej części postu ^,^
                                                                                                                                                       
Ok... 
Jak napisałam ze 
dzisiaj mam ostatni dzień
okresu próbnego :3
Nie wiem czy zostanę czy odpadnę ...
Ale jak odpadnę
to chciałam wam podziękować 
że przez ten tydzień..
miałam przyjemność blogowania ...
że uczestniczyliście w zabawach..
że pisałyście komentarze....
Jak zostanę to co przygotuję 
*Wykreślankę adminów bloga
*Wykreślankę nicków
* Kolejne części serii ,,Który Obrazek nie pasuje do innych"
*,,Styl Wysokich Poziomów !:-Stylizacje dla
wyższych lvl 
*Nowe serie zabaw 
Ok to na wszystko to 
papa kochani ! :*
†ĎĂŃČĔ ĞĨŔņ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz