piątek, 19 lutego 2016

#5 Co to za Przedmiot..? + nowe konto i zdj z fanką :*

Heeey

No pisze już dziś do Was trzeci raz ;p
Dawno nie było "Co to za Przedmiot..?"
No i teraz przygotowałam Wam 5 część tej serii.

Myślę ,ze teraz jest trudniej niż zwykle,ale co to dla Was zawsze dajecie sb radę.
Na zwycięzców czekają nagrody :D

Teraz nie ma dyplomów dla tych co odpowiedzieli poprzednio dobrze ,ponieważ nie miałam czasu ich zrobić ;c ;c 

I druga część posta to to ,że mam nowe konto,na którym mam już nazwę On My Mind.
Czyli nowe konto na Google nie będzie już Geeky Girl :>

I trzecia część ;p
To zdj z fanką ,która spotkałam gdzieś z 5 dni temu na moim ślubie :v

 Bardzo miła Pani :)
Pozdrawiam serdecznie :*

I to już wszystko zgadujcie przedmioty w komach.
Zaklepujcie też prezenty w poście poniżej^^
Papa

/❻Өṉ Mÿ Mïṉḋ❾

1 komentarz:

  1. 1. Fotel serce.
    2. To ognisko barbarzyńców.
    3. Sofa "Księżniczka".
    4. Statek.

    KOFFFAM WASZEGO BLOGAAA! <33

    /❻Lubisz.W.Dupę!❾

    OdpowiedzUsuń