czwartek, 25 lutego 2016

Nowości na Awatarii ! - Zawody !

Hey !
W tym poście chciałam napisać 
o dzisiejszych nowościach na Awatarii :***
Nareszcie coś ruszyli te tyłki 
i coś zrobili :3
A więc oto nowości :D 
Pokój Vip w miejscach  !
Zabrali studio fotograficzne i salon kosmetyczny też ! 
Jak wejść do fotografa ? lub do salonu kosm.
Klikacie w zawody ! 
i tam klikacie :D 
możecie też komuś zrobic zdjecie makijaż 
Jak zrobić komuś ? 
Klikacie w osobe i w zawody !
Jak komuś sprawdzić zawody ?
Klikacie w paszport i zawody !
 
i klikacie w tą teczkę 
Czy ja jestem zadowolona ?
Tak jestem ! Bardzo się cieszę że coś nowego dali :)
Dobra to  na tym koniec ... 
xD 
Miłego Dnia !
Do następnego posta :)
~†ĎĂŃČĔ ĞĨŔņ







3 komentarze:

  1. No aktualizacja spoko, ale mogli dodać np. jakieś nowe ciuchy bo nie mam się już w co ubrać.
    A mogłybyście zrobić jakąś stylizacje dla wyższych lvl bo mam dużo ubrać i nwm co się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nowe ubrania przydałby się jak zostanę na blogu pomylimy o stylizacji dla wyzszych lvl :) /Dance Girl

      Usuń
  2. No Fajnie Tylko Za Fotografa I Wizazyste Dostajesz I Tak Mniej G Niz Na To Wydajesz Mam 12 Poziom I Musze Miec Jeszcze Z 200 g Oprócz Tych Co Dostalam Za Poziom Wiec To Sie Wogole Nie Opłaca..

    OdpowiedzUsuń