niedziela, 28 lutego 2016

#27 Ocena ^^

Heyo ;p

Dawno u nas nie gościła ocenka,
a że nie mam obecnie innego tematu na posta...
To macie! ;D

To dzisiaj postanowiłam ocenić dwie osóbki;
jedną babkę i jednego kolesia :)
Myślę, że to najlepszy kompromis,
bo jakbym oceniła trójkę, to bym nie było po równo,
a jakbym oceniła czwórkę to post by się dłużył,
a kto lubi dużo czytać? XDD

No db, to na pierwszy ogień ocenię pana ;)
Ogólne wrażenie; bardzo dobre :3 :D

Zalety:
-kolory dobrze dobrane,
-dodatki,
-całość dobrze się łączy.

Wady:
-trochę dziwne buty.

Ocena w skali 1-10:
7.5

Uzasadnienie:
Naprawdę bardo ładny strój, niezbyt oryginalny,
ale taki "modny" Xd Wszystko ładnie pasuje i gra gitara ;)

Druga stylizacja, tym razem damska -u-
Na ogół to mam mieszane uczucia co do tego stroju...

Zalety:
-glany,
-rękawiczki,
-kolczyki,
-ładna sukienka,
-pasują rajtuzy.

Wady:
-kolor skrzydełek,
-uszka.

Ocena w skali 1-10:
5

Uzasadnienie:
Nawet jest spk, tylko te skrzydła strasznie się gryzą z uszkami.
Może gdyby były same uszy, to by lepiej się to zgrywało.
Nw, takie mam wrażenie :x

------------------------------

To były oczywiście moje opnie,
przepraszam jak kogoś uraziłam ;)

Jeżeli chcecie, sami możecie oceniać te stylizacje,
w komentarzach! :D
Np. w skali od 1-10 czy coś ;D

A ja się już z Wam żegnam ;p
3majcie się i do jutraaa! ;>

/❻Ƨнυt Uρ!❾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz