poniedziałek, 22 lutego 2016

#18 Hot or Not :D

No heeeyo :3

Jak  tam poniedziałkowa rutyna?
Kto się męczył w szkole? :<
A kto ma jeszcze FERIE ?! :D

Możecie dać znać w komach ;pp

A ja już Wam pokazuję najnowsze "Hot or Not"!
No to tak...

Najlepsza stylizacja tygodnia:





Najgorsza stylizacja tygodnia:



To jeszcze mały komentarz; stylizacja "Hot" bardzo mnie urzekła,
może zmieniłabym w niej tylko bluzkę (ale niekoniecznie),
 ale po za tym na prawdę, 11/10 ;D

Natomiast stylizacja "Not", jak to zwykle bywa...
Jest obrzydliwa !!! ;x  Ale widać, że to bekowe konto ;pp

(A tak na marginesie...
Ostatnim razem zapomniałam o sondach XD
Ale są teraaaz! ^^ )

Ok, no to wydaję mi się,
że dobiliśmy do końca posta.

Głosujcie w sondach i wyrażacie własną opinię w komach! ;)

A ja już się żegnam,
paa pap =^.^=

/❻Ƨнυt Uρ!❾

3 komentarze:

  1. Poza pisze się razem. :3
    To nie hejt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... Nie zauważyłam :x Czasami się zdarza ;pp
      /❻Ƨнυt Uρ!❾

      Usuń
  2. Spoko, spoko. ^^

    OdpowiedzUsuń