poniedziałek, 1 lutego 2016

#15 Hot or Not :D +zmiana nick'u Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃej

Heyo ;p

Czas na poniedziałkowe
Hot or Not!

No to bez zbędnych gadek..
ZACZYNAMY!

Najlepsza stylizacja tygodnia:


Najgorsza stylizacja tygodnia:

Mały komentarz..
Co do stylizacji "Hot" naprawdę mi się podoba i myślę,
że zasługuje ta stylizacja na uznanie :)
A stylizacja "Not" kompletnie mi nie leży w gustach.. :/

Ale to tylko oczywiście moje zdanie ;p


Więc w sumie to tyle, 
teraz możemy przejść do drugiej części posta
tzn...

Zmieniłam nick!
z Ŗοᶎϯɑῄčƶοῃɑ na ❻Ƨнυt Uρ!❾

Mi osobiście BARDZO się podoba.. nw dlaczego XD

To teraz tak bd się podpisywać :D

Nom, to teraz już wszystko :)
To trzymajcie się
i do następnego! :)

/❻Ƨнυt Uρ!❾

1 komentarz:

  1. Fajny nick, ale już parę osób taki miało. Oczywiście nie dziwię się, bo jest fajny.
    A tak poza tym też podoba mi się stylizacja HOT tyle, że te okulary za bardzo się wyróżniają, ale oczywiście na Awie nie ma tak dużo ubrań do wyboru. :D

    OdpowiedzUsuń