piątek, 19 lutego 2016

#Nowy wygląd Bloga :* :D

Siemaneczko ;p

Jak pewnie zauważyliście na naszym Blogu zagościł nowy wygląd :D

 
Jeszcze mamy zimową profilówkę ,bo przecież zima się jeszcze nie skończyła.Następna profilówka ukarze się w pierwszy dzień wiosny czyli 21marca.
W tym nagłówku starałam się utrzymać taką równowagę kolorów,zrobiłam animacje awatarów.
Na koniec nazwa naszego bloga o kolorze takim miętowym dopełnił wszystko.
Sylwia dodała nam nowe piosenki do listy ,a Kamila zmieniła kursor.
 Mi nagłówek bardzo się podoba^^

A Wy jak go oceniacie...?
Napiszcie w komie lub zagłosujcie w sondzie poniżej:



A ja spadam ;c
 Papap :v

/❻Өṉ Mÿ Mïṉḋ❾

4 komentarze:

  1. Czm Shut up pisze posta, a podpisuje się OyMyMind? o.Oq
    //River ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę to ja On My Mind (Geeky Girl) na goglach mam Geeky.A co z tym ,że ja piszę posty z konta Shut Up..? to chodzi o to ,że jestem na kompie,na którym nie mg się wylogować na naszym blogu z jej konta dlatego tak jest ;) Ale to jestem ja On My Mind.Jka wiesz może jeszcze ,że nie mg zmienić swojej nazwy na koncie Google dlatego tez mam Geeky Girl .. xd /On My Mind

      Usuń
  2. co to znaczy zmienić kursor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy zmienić myszkę .Teraz mamy babeczkę :D /On My Mind

      Usuń