środa, 17 lutego 2016

#26 Ocena ^^

Heyo ;)

Znalazłam kilka interesujących stylizacji,
więc je tutaj ocenię :D

No to zaczynamy ;p

Pierwsza:
Ogólny komentarz... dość pozytywny :')

Zalety:
-dobrze dobrane kolory.
-ładne skrzydełka *-*
-dobrze dobrane dodatki,
-makijaż, fryzura- dobrze dobrane.

Wady:
-buty.
-podkolanówki.

Ocena w skali 1-10 :
7

Uzasadnienie:
Jest to dość ładna stylizacja, tylko te buty moim zdaniem
są nie zbyt urzekające ://


Druga stylizacja:
Ładna stylizacja ;D

Zalety:
-ładnie dopasowane ubrania,
-fajne dodatki.

Wady:
-wianek trochę nie pasuję,
-róż za mocny.

Ocena w skali 1-10 :
6

Uzasadnienie:
Jest to dość podoba stylizacja do tej pierwszej i również
mnie się spodobała ;) Jednak trochę ten wianek nie pasuje.


Trzecia, już ostatnia stylizacja:
No, no :D Jedna z ładnych stylówek ;)

Zalety:
-dobrze dopasowane ubrania,
-ładne oczy i wygląd.

Wady:
-trochę za niebiesko,
-czapka się odznacza.

Ocena w skali 1-10 :
5,5

Uzasadnienie:
Ładne, ale mało oryginalne. Do tego trochę kolory ubrań
 gryzą się z czapką.


No to tyle,
trochę się tym zmęczyłam :D

Mam nadzieję, że się podobało 
i przepraszam jeśli uraziłam autorów stroju ;)

Oczywiście w komentarzach możecie pisać swoje własne opinie
oraz oceniań je w skali 1-10.

To ja już kończę,
trzymacie się i paa pap ;3

/❻Ƨнυt Uρ!❾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz