czwartek, 11 lutego 2016

#70 Nienormalna avka :> +usuwamy grupę ?

No witam ^^

Dawno mnie nie było :DD
(jakieś trzy dni ;p)


No db no to już nie przedłużam...

Zobaczcie co się działo w parku!


Tak szczegółowo to nw co się tam wydarzyło, bo trafiłam w połowie
i to działo się tak szybko dlatego mam tylko dwa screen'y ://
Nw ta babka chciała się pociąć czy coś w tym guście, no nw, nw
ale kłóciły się o ten nóż i to po prostu wyglądało...
No wiecie, DZIWNIE.

To tradycyjnie łapcie jeszcze kilka niepospolitych wydarzeń:







I pozwoliłam sb wybrać "wydarzenie ever" Xd 


Moim skromnym zdaniem... Ono rozwala system XD
Może tak bardzo nie powala, no ale przyznajcie,
 że te pytanie jest po prostu NIENORMALNE.

Nic dodać, nic ująć :D

--------------------------------

Db, to tyle z tego,
a teraz przejdźmy do tematu naszej grupy na nk.

Ostatnio wraz z dziewczynami doszłyśmy do wniosku,
że ona nie jest nam zbyt potrzebna, wręcz przeciwnie jest zbędna.
Mało tam się udzielacie, my też nie zawsze mamy jak wstawiać piosenek dnia
i tak to niemrawo wygląda.
(Z tego też powodu ostatnio nic tam się nie pojawia)

Ale pamiętam, że były też takie czasy...
XD
Że się naprawdę chętnie udzielaliście i aż chciało się tam dawać wpisy,
zabawy itp.

Więc może chcecie grupę..?

No to teraz wszystko zależy od Was,
zagłosujcie w sondzie, napiszcie w komentarzu i wyraźcie swoją opinię.



My to wszystko weźmiemy pod uwagę i niedługo damy znać
co ostatecznie postanowiłyśmy :)

 No to ja zapraszam na grupę,
być może tam już są ostatnie wpisy...
Pożyjemy zobaczymy :p

W sumie ja jestem chętna tam pisać, ale to też w ten sposób
trochę ogranicza bloga, bo zamiast pisać posta to rb wpis.
No ale wpisy są krótkie, szybkie i zwięzłe. Jak nie mam czasu to wrzucam wpis i już.

Zdania w mojej głowie są podzielone ;-;

Więc głosujcie!
Wyrażajcie swoją opinię i do następnego!

Paa pap :3

/❻Ƨнυt Uρ!❾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz