piątek, 5 lutego 2016

#14 Znajdź różnicę ;)

Heyo :)

Wiecie co..?
Jakoś ostatnio nie mam weny do postów... za grosz!
Nw, może powinnam zrobić sobie trochę z tym przerwę,
jak na razie nie sprawia mi to większej frajdy (jak to było wcześniej),
a to właśnie o to chyba w tym wszystkim chodzi...
Nw ;-;


Db, koniec żalenia się,
to lecimy już z tą różnicą!
Dzisiaj jest ich 3, no są dosyć...
Na pewno sobie poradzicie :D


Powodzonka życzę ;3

A tutaj oczywiście rozwiązanie do poprzedniej:
1.Książka.
2.Kokarda.
3.Dywan.
4.Klamra na bucie.



No to tyle ;p
Mam nadzieję, że taki "inny" format różnic Wam odpowiada :D

Więc ja już spadam,
to do następnego moje mordy :P

/❻Ƨнυt Uρ!❾

5 komentarzy:

  1. komfort,krzyzyk(gdzie sie to zamyka) i nie ma tego napisu wolna awataaria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "Wolna Avataria" to się nie liczy to tylko znaczek bloga, jest na prawie każdym zdj ;-;

      /❻Ƨнυt Uρ!❾

      Usuń
  2. Sorry, ale pisze się NWM, a nie NW. To nie hejt. :
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można pisać też NW zależy jak kto chce -,-

      Usuń
  3. Krzyżyk i komfort tyle widzę
    Anastazja :)

    OdpowiedzUsuń